Смартфони

Кога трябва да потърсим помощ в gsm сервиз?

В разгара на летните отпуски най-неприятното, което може да ви се случи е да останете без телефон. До толкова сме привикнали към любимите си смартфони, че когато нещо им се случи се чувстваме като изгубени. А именно лятото е сезонът, в който най-много опасности застрашават тези нежни електронни устройства – да забравим телефона в колата, под ярките слънчеви лъчи, да го изпуснем в морето или просто случайно да се изхлузи от плиткия джоб на летния панталон – това са само част от ситуациите, в които можем да попаднем неволно. След подобен инцидент обаче, неминуемо имаме нужда от услугите на gsm сервиз.

Докато при падане и прегряване смартфонът ви може просто да се рестартира или самоизключи, а след това да възстанови отново функционалността си, то при намокряне ситуацията е съвсем различна. Фината електроника, която задвижва любимите ни телефони е много чувствителна на намокряне и дори и след малка порция дъжд или цопване в локва, устройството лесно може да се повреди. Тук най-важното е да запомните, че трябва веднага да го изключите и подсушите, но без да използвате сешоар. Просто го изтрийте внимателно със суха кърпа и се огледайте за най-близкия gsm сервиз.

Трябва да постъпите по този начин, защото всеки намокрен телефон се нуждае от ултразвукова профилактика. Важно е разбира се да се отбележи, че профилактиката е напълно задължителна при всеки намокрен телефон, независимо дали той е прекарал повече, или по-малко време във водата. Всъщност профилактиката на намокрени телефони се състои в разглобяването им на съставни части. След което самите компоненти на устройството се почистват, а дънната платка се третира със специална изопропилова течност и поставя в ултразвукова вана за период от 3 до 6 часа. Целта на тази профилактика е да се премахнат окисленията по и във вътрешността на платката. Следователно, ако не се извърши правилно някой от етапите на тази профилактика, рискуваме самият телефон да даде на късо в някой от фините електронни компоненти или вериги.

За съжаление понякога подобни намокряния могат да доведат до трайни и непоправими щети и дори до безвъзвратната повреда на устройството. Затова и след извършването на профилактиката за намокрени телефони се извършва диагностика.

Най-честата грешка, която допускат хората, е да не предприемат никакви мерки след намокрянето на телефона. Подобно бездействие обаче, може да направи телефона ви напълно неизползваем и невъзможен за ремонтиране. Ако смартфонът работи и вътре е останала дори и мъничко вода, рано или късно ще даде на късо на място, което ще наруши работата му.

Използването на сешоари за премахване на влагата далеч не е препоръчително, защото има възможност по този начин да прегреете или разместите компоненти. Също така никога не включвайте намокрения телефон и не се опитвайте да го използвате преди профилактиката, защото така се увеличава шанса да придвижите водата до компоненти, които ще бъдат увредени непоправимо. Времето за реакция след инцидента също е от значение, затова не чакайте, а потърсете професионална помощ максимално бързо.

Друга опасна ситуация, след която трябва да потърсите услугите на gsm сервиз, е падането на смартфона, дори и от не голяма височина. Дисплеите на съвременните устройства стават все по-големи и удобни за работа, но това увеличава и възможността от спукване или счупване при удар. При едно неволно изпускане, вероятността дисплеят да се срещне с твърд предмет или просто с неравностите на земята, е голяма и е почти сигурно, че това ще доведе до трайни щети. Има възможност да се отървете само със спукване, при което все още има вероятност да можете да използвате устройството за разговори или елементарни действия, но дори и тогава трябва да се обърнете максимално бързо към професионален gsm сервиз, защото дори и минималния натиск може да доведе до пълно увреждане на екрана, а от друга страна миниатюрни частици стъкло могат да ви наранят при използването му в този вид.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *